Suzuki RM-Z250
De nieuwe Suzuki RM-Z250 is opgebouwd rond een geheel nieuw lichtgewicht frame en swingarm. Het soepele motorblok levert meer vermogen en door diverse verbeteringen doen de voor- en achtervering hun werk nog doeltreffender. De remschijf voor is vergroot en de RM-Z250 is voorzien van een nieuw aluminium Renthal Fatbar®-stuur. - Nu bij de dealer! -
Maximale acceleratie
Een optimale balans tussen koppel en pk’s? Die krijg je door het vernieuwde 4-takt motorblok. De overbrengingsverhoudingen van de transmissie, het tractionmanagement en de Suzuki Holeshot Assist Control (S-HAC) zijn geüpdatet, met maximale acceleratie tot gevolg.
Alle verbeteringen zorgen ervoor dat de Suzuki RM-Z250 ook onder de meest extreme omstandigheden beter presteert dan ooit.
Details
Specficaties
| Voorband | 80/100-21 M/C (51M) tube |
| Achterband | 100/90-19 M/C (57M) tube |
| Inhoud brandstof tank L | 6.3 |
| Gewicht kg | 106 |
| Lengte mm | 2185 |
| Breedte mm | 835 |
| Hoogte mm | 1255 |
| Wielbasis mm | 1485 |
| Grondspeling mm | 330 |
| Zithoogte mm | 955 |
| Motortype | 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, ééncilinder |
| Boring x Slag mm | 70 x 53,6 |
| Cilinderinhoud cc | 249 |
| Compressie | 13,75 : 1 |
| Voorwielophanging | Telescopisch, schroefveren, oliegevuld |
| Achterwielophanging | Swingarm, schroefveer, oliegevuld |
| Balhoofdhoek/naloop °/mm | n.b. |
| Rijbewijs categorie | n.v.t. |
| Transmissie | 5 versnellingen |
| Vermogen pk/t.p.m. | n.b. |
| Koppel Nm/t.p.m. | n.b. |