* Suzuki Financial Services leasetarief per maand o.b.v. Suzuki Private Lease, 72 mnd, 5.000 km/jaar
* Suzuki Financial Services leasetarief per maand o.b.v. Suzuki Private Lease, 72 mnd, 5.000 km/jaar
*Suzuki Financial Services leasetarief per maand o.b.v. Full Operational Lease, 60 maanden en 10.000 km/jaar, excl. btw en brandstof
** De netto bijtelling is het bedrag dat je aan de fiscus betaalt voor het privégebruik van je zakelijke auto. Het bedrag is gebaseerd op het belastingtarief van 35,82%.
* Suzuki Financial Services leasetarief per maand o.b.v. Suzuki Private Lease, 72 mnd, 5.000 km/jaar
* Suzuki Financial Services leasetarief per maand o.b.v. Suzuki Private Lease, 72 mnd, 5.000 km/jaar
*Suzuki Financial Services leasetarief per maand o.b.v. Full Operational Lease, 60 maanden en 10.000 km/jaar, excl. btw en brandstof
** De netto bijtelling is het bedrag dat je aan de fiscus betaalt voor het privégebruik van je zakelijke auto. Het bedrag is gebaseerd op het belastingtarief van 35,82%.
* Suzuki Financial Services leasetarief per maand o.b.v. Suzuki Private Lease, 72 mnd, 5.000 km/jaar
* Suzuki Financial Services leasetarief per maand o.b.v. Suzuki Private Lease, 72 mnd, 5.000 km/jaar
* Suzuki Financial Services leasetarief per maand o.b.v. Suzuki Private Lease, 72 mnd, 5.000 km/jaar
* Suzuki Financial Services leasetarief per maand o.b.v. Suzuki Private Lease, 72 mnd, 5.000 km/jaar
* Suzuki Financial Services leasetarief per maand o.b.v. Suzuki Private Lease, 72 mnd, 5.000 km/jaar
* Suzuki Financial Services leasetarief per maand o.b.v. Suzuki Private Lease, 72 mnd, 5.000 km/jaar
* Suzuki Financial Services leasetarief per maand o.b.v. Suzuki Private Lease, 72 mnd, 5.000 km/jaar
* Suzuki Financial Services leasetarief per maand o.b.v. Suzuki Private Lease, 72 mnd, 5.000 km/jaar
* Suzuki Financial Services leasetarief per maand o.b.v. Suzuki Private Lease, 72 mnd, 5.000 km/jaar
* Suzuki Financial Services leasetarief per maand o.b.v. Suzuki Private Lease, 72 mnd, 5.000 km/jaar
*Suzuki Financial Services leasetarief per maand o.b.v. Full Operational Lease, 60 maanden en 10.000 km/jaar, excl. btw en brandstof
** De netto bijtelling is het bedrag dat je aan de fiscus betaalt voor het privégebruik van je zakelijke auto. Het bedrag is gebaseerd op het belastingtarief van 35,82%.
*Suzuki Financial Services leasetarief per maand o.b.v. Full Operational Lease, 60 maanden en 10.000 km/jaar, excl. btw en brandstof
** De netto bijtelling is het bedrag dat je aan de fiscus betaalt voor het privégebruik van je zakelijke auto. Het bedrag is gebaseerd op het belastingtarief van 35,82%.
*Suzuki Financial Services leasetarief per maand o.b.v. Full Operational Lease, 60 maanden en 10.000 km/jaar, excl. btw en brandstof
** De netto bijtelling is het bedrag dat je aan de fiscus betaalt voor het privégebruik van je zakelijke auto. Het bedrag is gebaseerd op het belastingtarief van 35,82%.
*Suzuki Financial Services leasetarief per maand o.b.v. Full Operational Lease, 60 maanden en 10.000 km/jaar, excl. btw en brandstof
** De netto bijtelling is het bedrag dat je aan de fiscus betaalt voor het privégebruik van je zakelijke auto. Het bedrag is gebaseerd op het belastingtarief van 35,82%.
*Suzuki Financial Services leasetarief per maand o.b.v. Full Operational Lease, 60 maanden en 10.000 km/jaar, excl. btw en brandstof
** De netto bijtelling is het bedrag dat je aan de fiscus betaalt voor het privégebruik van je zakelijke auto. Het bedrag is gebaseerd op het belastingtarief van 35,82%.
"Winnaar
Aan het begin van dit vergelijk stelden we de vraag waarmee je in het geval van de MG en Suzuki voordeliger uit bent: een volwaardige of een mild hybride? Voor een zo eerlijk mogelijk antwoord hebben we de kilometerkosten van onze testuitvoeringen berekend.
Wat blijkt? De Swift kost je 57,5 cent per kilometer, de MG 69 cent. Dat lijkt niet veel, maar bezit je de auto 5 jaar en rijd je er jaarlijks 10.000 kilometer mee, dan heb je het toch al gauw over € 100 (!) extra in de maand. En dat 5 jaar lang!
De 3 Hybrid+ heeft ons aangenaam verrast. Het is een volwassen auto, met een scherpe prijs, een standaard automaat, een krachtige aandrijflijn en een goed onderstel. Bovendien is het de ruimste van de twee, al gaat het dan alleen om de kofferbakinhoud. Minpunten zijn er ook: het geringe trekgewicht, de gevoelloze besturing, de matige zitpositie voor lange lieden én de gebrekkige klimaatcontrole, waardoor het nooit echt aangenaam wordt aan boord
De Suzuki is ook niet feilloos: het is best rumoerig aan boord, het is een crime om de snelheidswaarschuwing uit te krijgen en je moet van schakelen houden of anders een stevige meerprijs voor een automaat voor lief nemen. Maar van dit tweetal is de Swift wel de leukste auto om mee te rijden en hij is ook nog eens super zuinig! In combinatie met de lage gebruikskosten van deze handgeschakelde testuitvoering – vanwege zijn geringe gewicht pakken de motorrijtuigenbelasting en de verzekeringspremie een stuk voordeliger uit dan die van de MG – geven we daarom de voorkeur aan de Suzuki."
Suzuki nieuwsbrief
Gratis nieuws, tips en aanbiedingen in je mailbox
Als je jouw aanvraag verstuurt ga je akkoord met onze privacyverklaring. De door jou verstrekte gegevens worden uitsluitend gebruikt voor het door jou gevraagde contact of de door jou gevraagde informatie.
Je krijgt nu gratis nieuws, tips en aanbiedingen in je mailbox
Probeer het later weer