Nieuws

Coronavirus - informatie over onze dienstverlening

Als Suzuki organisatie willen we elke klant mobiel houden en letten we op jouw veiligheid. We houden onze kwaliteit graag op het hoogste niveau en vinden het daarom belangrijk om je over de volgende zaken te informeren.

Een veilig bezoek

Na elke wijziging van de COVID-19 maatregelen door het kabinet, nemen wij ook passende maatregelen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Met uiteraard als doel zo min mogelijk risico te lopen omtrent jouw gezondheid én de gezondheid van Nederland. Daarbij volgen we altijd de richtlijnen van het RIVM op.

Bij wijzigingen passen we ons beleid zo nodig direct aan. Houd voor de meest actuele maatregelen deze pagina in de gaten.

Onze showrooms zijn geopend

Heb je interesse in een nieuwe of tweedehands auto? Je bent van harte welkom in een van onze showrooms. Een afspraak maken is niet nodig, maar wel wenselijk. Wij kunnen dan de drukte in de showroom beheersen en uitgebreid de tijd voor je nemen. Maak eenvoudig online een showroomafspraak.

Heb je een kwetsbare gezondheid en/of wil je liever het contact met andere mensen zoveel mogelijk beperken, dan kunnen wij ook op andere manieren veel voor je betekenen. Onze informatievoorziening kan bijvoorbeeld via telefoon, videoverbinding of e-mail plaatsvinden. Ook kunnen wij je van extra beeld- en videomateriaal voorzien, mocht je interesse hebben in een specifiek voertuig. Onze dealers zijn je graag van dienst voor de verkoop van een auto, inclusief inruil.

showroomafspraak

Vraag eenvoudig online een showroomafspraak aan

ONZE WERKPLAATSEN ZIJN OPEN

Zonder tegenbericht kunnen alle service en onderhoudsafspraken bij onze dealers doorgang vinden. Mocht een afspraak, door onvoorziene omstandigheden, niet kunnen plaatsvinden neemt jouw dealer tijdig contact met je op. Wij verzoeken je om afspraken zo veel mogelijk telefonisch te maken of in te plannen via onze online werkplaatsplanner. Heb je al een afspraak gepland staan en voel je je fit, maar heb je een kwetsbare gezondheid en/of wil je liever het contact met andere mensen zoveel mogelijk beperken? Dan kan jouw dealer je eventueel helpen door jouw auto bij je thuis op te halen. Dit kan je afspreken met jouw Suzuki-dealer.

Uiteraard kan je voor een afspraak of vragen contact met je Suzuki-dealer opnemen.

Veel gestelde vragen

  • Showrooms zijn geopend
    Onze showrooms zijn gewoon geopend. Een afspraak maken is niet nodig, maar wel wenselijk. Maak daarom eenvoudig online een showroom- of proefritafspraak!

    Maak eenvoudig online een showroomafspraak.
    Maak eenvoudig een online een proefritafspraak

    Een proefrit maken is ook mogelijk en kan eventueel in overleg ook aan huis plaatsvinden.

    Daarnaast kunnen wij ook op andere manieren veel voor je betekenen. Onze informatievoorziening kan bijvoorbeeld via telefoon, videoverbinding of e-mail plaatsvinden. Ook kunnen wij je van extra beeld- en videomateriaal voorzien, mocht je interesse hebben in een specifiek voertuig. Onze dealers zijn je graag van dienst voor de verkoop van een auto, inclusief inruil.

    Werkplaatsen zijn open
    Zonder tegenbericht kunnen alle service- en onderhoudsafspraken bij onze dealers doorgang vinden. Mocht een afspraak, door onvoorziene omstandigheden, niet kunnen plaatsvinden neemt jouw dealer tijdig contact met je op.

  • Je afspraak gaat gewoon door! Onze werkplaatsen zijn open en onze monteurs zijn volop aan het werk om je maximaal te helpen.

  • We hebben tijdelijk onze werkwijze aangepast. Je kunt de sleutel op de balie leggen en gepaste afstand nemen. De dealermedewerker kan daarna de sleutel pakken.

  • Reeds gekochte auto's worden gewoon afgeleverd.

    Heb je een auto gekocht welke je binnenkort mag ophalen? Het afleveren van een nieuwe auto kan gewoon doorgaan. De dealer neemt contact met je op om een afspraak hierover te maken. Heb je nu al vragen? Neem dan contact op met jouw Suzuki dealer.

  • Proefritten zijn (op afspraak) mogelijk bij de Suzuki-dealer.

    Eventueel kan in overleg met de dealer een proefrit ook aan huis verzorgd worden. Neem contact op met je dealer over de mogelijkheden.

    • We begroeten elkaar contactloos
    • Onderling en met klanten houden wij afstand
    • Extra aandacht voor hygiëne, zoals extra handen wassen, schoonmaken enz
    • Werken met gepaste maatregelen aan jouw voertuig
    • Medewerkers met “symptomen” werken vanuit huis
    • Sleutels, papierwerk etc. nemen we niet meer direct aan, maar via de balie
  • Als je geen mogelijkheid hebt om naar buiten te gaan, neem dan contact op met jouw Suzuki dealer om de mogelijkheden te bespreken.

  • Ook Suzuki Pechhulp volgt de richtlijnen van het RIVM. Zo proberen we het klant-contact te minimaliseren en tegelijkertijd de klant mobiel te houden. Hoe dit eruit ziet, zal van geval tot geval verschillen. Wellicht ervaar je tijdelijk andere service dan je van Suzuki verwacht, maar wij willen geen enkel risico nemen voor jouw en onze eigen veiligheid en gezondheid. Wij hopen op je begrip voor deze uitzonderlijke situatie.

  • Neem contact op met jouw Suzuki dealer voor de mogelijkheden. De mogelijkheden en de beschikbaarheid verschillen namelijk per dealer en per moment.

  • De onderdelenvoorziening gaat gewoon door. We hebben voldoende onderdelen op voorraad om de reparatie en het onderhoud aan jouw auto volgens de voorschriften uit te voeren